4g

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av 4g - 11 oktober 2013 21:31

Och nu är det en ny idiot som gråter ut i snyftpressen.

http://www.expressen.se/kvp/hon-blev-strandsatt-utan-mobil-i-trafiken/

Två veckor efter en normal löneutbetalning har eländet inga kontanter, inga pengar på sitt bankkort och ett urladdat mobilbatteri...

Buhu, buhu... Not...!!!

När jag var ung fanns det inga jävla mobiler, eller bankkort.

Och jag hade fanimig inte råd att stå och grina med en hund i famnen (det var väl dit hennes lön gick, till hundmat, gubevars).

Missade jag sista bussen fick jag GÅ hem, det fick alla på den tiden.

Inte fan kunde jag gnälla om att "min mobil funkar inte" eller att något jävla tåg var försenat.

Bit i äpplet, gnällspik, skaffa dig ett liv och, framför allt, VÄX UPP...!!!

Du är 25 år. Hur länge ska vi ömka dig?

Helvete, vilket skit som fläker ut sig såfort de får en möjlighet.

Dessutom, i morse var mitt kaffe lite varmare än det brukar vara.

Vem kan jag stämma? Och kan jag buhubuhu-a lite i tidningen, också...???


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards