4g

Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Förbannad... IGEN...!!!

Av 4g - 6 december 2013 22:28

Nu har jag inte skrivit på skitlänge.

Antagligen för att jag inte har varit skitförbannad på skitlänge.

Men nu är jag det. IGEN...!!!

Skrev ett brev, eller iiimejl som ni kallar det, till vår "styrelse" i vår boförening och gnällde om vår trasiga soptunnebehållare.

Den är trasig.

Ja, inte styrelsen (men det vete fan...), men behållaren.

Vad händer?

Inte ett skit.

Mäh. Hallååå...!!!

Detta är inte rymdforskning eller hjärnkirurgi.

Fixa, för helvete!

Hur svårt kan det vara?

Förslag till styrelsen.

1. Laga skiten.

2. Byt ut skiten.

Hur svårt är det?

Jag börjar misstänka att vår ordförande heter Beatrice Ask, fast hon gömmer sig under ett alias.

"- Jaaa, vi har tillsatt en arbetsgrupp, som sedan, eventuellt, kommer med ett utlåtande, som ska behandlas av en remissgrupp, som småningom ska leda till ett förslag, som ska presenteras för en kommitté, som kan ta ställning till yrkandet..."

Men, för helvete. Fixa sopbehållaren. Nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 4g - 11 oktober 2013 21:31

Och nu är det en ny idiot som gråter ut i snyftpressen. http://www.expressen.se/kvp/hon-blev-strandsatt-utan-mobil-i-trafiken/ Två veckor efter en normal löneutbetalning har eländet inga kontanter, inga pengar på sitt bankkort och ett urladdat mo...

Av 4g - 2 oktober 2013 15:19

Hur i hela fridens tänker "juristerna" i Hovrätten? Och varför? Är det bara impotenta, Alzheimersdrabbade, gamla snuskgubbar, eller vad...? Ja, jag tänker naturligtvis på den lilla tjejen som hävdar att hon blivit våldtagen av sex personer av mit...

Av 4g - 18 september 2013 16:37

... i artikeln: http://www.expressen.se/gt/skot-ihjal-frun--har-hittats-styckmordad/ Ja, då kan jag bara hålla tummarna för att man aldrig hittar "den skyldige". Stämmer uppgifterna så tycker jag att "polisen" ska lägga ner förundersökningen om m...

Av 4g - 16 september 2013 20:06

Står man lugnt i sin rökhörna, när man hör tjut. Jag gillar inte små barn som skriker högre ljud än när tornen i New York föll. Inte alls. Och ljudet blir bara högre och högre. Runt MITT hörn, MIN rökruta kommer något förkrympt i storlek strax ...

Av 4g - 14 september 2013 22:39

Råkade idag befinna mig på Sveavägen i Kgl Hufvudstaden, i hörnet vid Kungsgatan. Kunde då konstatera att begåvningsreserven, dvs de som har en IQ lägre än amöbor, bildat någon sorts parti de kallar Svp, Svenska Partiet. De demonstrerade. För och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards