4g

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Ja, missförstå inte...

Av 4g - 14 september 2013 21:37

.. mitt första inlägg.

Jag tycker inte sämre om barn, ungdomar och andra människor än vad du gör.

Tror jag.

Men när ovan nämnda "beter sig" så tror jag att jag skulle vara lite snabbare på avtryckaren än de flesta av er om det var fri jakt.

Lattemorsor med sina vidriga "crosscountrybarnvagnar" och annat korkat folk skulle flugsmällas direkt och per definition, de har liksom ingen anledning att vara på min buss eller min tunnelbana, liksom puckon som i tunnelbanan sitter med sina sladdar och ser ut som idisslande idioter när de glor på sina "smartphones" och emellanåt kläcker ur sig ett "mäh" eller något annat intilligent.

Så, jag tycker så här.

Tror jag. Rätta mig gärna om jag har fel.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 4g - 6 december 2013 22:28

Nu har jag inte skrivit på skitlänge. Antagligen för att jag inte har varit skitförbannad på skitlänge. Men nu är jag det. IGEN...!!! Skrev ett brev, eller iiimejl som ni kallar det, till vår "styrelse" i vår boförening och gnällde om vår trasi...

Av 4g - 11 oktober 2013 21:31

Och nu är det en ny idiot som gråter ut i snyftpressen. http://www.expressen.se/kvp/hon-blev-strandsatt-utan-mobil-i-trafiken/ Två veckor efter en normal löneutbetalning har eländet inga kontanter, inga pengar på sitt bankkort och ett urladdat mo...

Av 4g - 2 oktober 2013 15:19

Hur i hela fridens tänker "juristerna" i Hovrätten? Och varför? Är det bara impotenta, Alzheimersdrabbade, gamla snuskgubbar, eller vad...? Ja, jag tänker naturligtvis på den lilla tjejen som hävdar att hon blivit våldtagen av sex personer av mit...

Av 4g - 18 september 2013 16:37

... i artikeln: http://www.expressen.se/gt/skot-ihjal-frun--har-hittats-styckmordad/ Ja, då kan jag bara hålla tummarna för att man aldrig hittar "den skyldige". Stämmer uppgifterna så tycker jag att "polisen" ska lägga ner förundersökningen om m...

Av 4g - 16 september 2013 20:06

Står man lugnt i sin rökhörna, när man hör tjut. Jag gillar inte små barn som skriker högre ljud än när tornen i New York föll. Inte alls. Och ljudet blir bara högre och högre. Runt MITT hörn, MIN rökruta kommer något förkrympt i storlek strax ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards